PREVODI I TEKSTOVI |
Vaš Copywriter - pisac reklamnih tekstova Svako od nas je bar jednom sastavio neki reklamni tekst: bilo da je to oglas za izdavanje stana, prodaju polovnog automobila ili CV. Svaki tekst koji za cilj ima da pokrene nekog na akciju, može se slobodno smatrati reklamnim tekstom. Ali, da li vas to čini adekvatnim piscem teksta za vaš web sajt koji treba da poseti hiljade ljudi i koji treba da vam donese isto toliko potencijalnih klijenata, od kojih će neki sutra biti zadovoljni kupci ili korisnici vaših usluga? Da li dovoljno dobro poznajete jezičke mehanizme koji podstiču odredjene reakcije kod ljudi? Da li znate da svesna upotreba interpunkcije i birani vokabular može uticati na povećanje prodaje ili bolji odziv kvalitetnih klijenata? Cilj komercijalnog teksta
Pisac reklamnih tekstova
On je neumorni tragač za činjenicama. Neće stati dok ne savlada proizvod u potpunosti , kao i ciljnu grupu korisnika. On ume da iskaže kako taj proizvod rešava problem/zadovoljava potrebu/ispunjava želju kupca. Vi sami svoj proizvod poznajete bolje od bilo koga. Kao i konkurenciju.
Translator Plus je tu da sastavi tekst za vaš:
Živim, jasnim i ubedljivim jezikom, gramatički i stilski besprekorno, sledeći pravila savremenog pisanja reklamnih tekstova i svetske marketinške trendove. |